Honda EM 5500

Kód: PK 35483 / Výrobce: Honda

69 990 Kč 57 842.98 Kč
skladem DOPRAVA ZDARMA

Možnost dodání produktu:

Popis produktu

Rámová profesionální elektrocentrála Honda EM 5500

Elektrocentrála střídavého napětí EM 5500 s jmenovitým výkonem 5000 VA a  typem motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV. Chlazení  nucené vzduchem, startování ruční / elektrické.

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety, záchranné složky nebo průmyslové objekty, obce a domácnosti ocení výkon, spolehlivost a hlavně kvalitu výstupního napětí pro napájení téměř celého spektra  spotřebičů od bouracího kladiva až po napájení počítačové techniky. Tato robustní a odolná, ale velmi citlivá a výkonná, částečně odhlučněná "rámovka" EM 5500 je poháněna profesionálním motorem Honda s elektrickým startérem a elektronikou ovládání otáček v závislosti na zátěži. Zdroj vhodný jak do práce v terénu, tak i jako automatický záložní zdroj schopný automaticky napájet elektrické obvody v budově. Velká nádrž na téměř 24 litrů paliva plně postačuje na pokrytí chodu po dobu mnohem delší, než je jedna  pracovní směna.

Ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací  výstupu i-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady i GX s elektrostartem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu na transportním podvozku s objemnou palivovou nádrží s palivoměrem na téměř 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.

Vyhlazený výkon v hrubém kabátě

Tato vysoce kvalitní, benzínová elektrocentrála  střídavého napětí je svým výkonem určena převážně  "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších  svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou  elektronikou počítačovou techniku. Svými rozměry se  hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro  práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb  a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení  kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Díky  elektrickému startéru lze elektrocentrálu instalovat  jako automatický záložní napájecí zdroj při výpadku  dodávek el. proudu. Celá soustava je uložena na  pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z  ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a pro snadnou manipulaci je  elektrocentrála opatřena manipulačním a transportním  kolovým podvozkem. Na přání lze elektrocentrálu  opatřit jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor  produkoval napětí 230V / 50Hz v té nejvyšší kvalitě a  stabilitě, je motor opatřen elektronickým regulátorem otáček, který neustále vyhodnocuje míru elektrické  zátěže tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly  otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min.

Ovládání elektrocentrály je velice snadné a  jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně  uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je  opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko  (16A 230V). Na ovládacím panelu elektrocentrály  naleznete kromě dvou zásuvek také tepelný jistič  ke každé zásuvce, hlavní vypínač motoru, řádkový  voltmetr a přepínač automatu plynu. Při nepravidelném  odběru el. proudu tak elektrocentrála šetří palivo  tak, že pokud není odběr, motor se uvede do volnoběhu,  při odběru se motor automaticky vrátí do pracivních  otáček. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na  vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru,  otočit klíčkem zapalování a nastartovat, počkat pár  vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky  připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje  veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je  opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti  úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí  a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na  podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje  rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba  elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v  základní údržbě benzínového motoru.

ZÁKLADNÍ PARAMETRY:

motor:Honda
výkon motoru:8,6 HP
max.výkon centrály:5,5 kVA
hmotnost:108,8 kg
výrobce:Honda


Technické specifikaceEM 5500
Technologie regulace el. výstupui-AVR
Typ elektrocentrályJednofázový
Maximální výkon (VA)5500
Jmenovitý výkon (VA)5000
Jmenovité napětí (V)230
Jmenovitá frekvence (Hz)50
Jmenovitý proud (A)21,7
Model motoruiGX 390
Typ motoru4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Zdvihový objem (cm3)389
Vrtání a zdvih (mm)88 x 64
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)3000
ChlazeníNucené vzduchem
Systém zapalováníDigitální CDI s proměnným předstihem
Objem olejové náplně (litrů)1,1
Objem palivové nádrže (litrů)23,5
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)7,7
StartováníReverzní / Elektrické
Třída krytíIP 23
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)725 x 706 x 719 (se sklopenými rukojeťmi)
Suchá hmotnost (kg)108,8
Garantovaná úroveň akustického tlaku - dB(A)96
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)77

ZÁRUKA 5 LET

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let. Prodloužení  záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou  stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v  Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu  pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné  předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného  servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno  zákazníkovi v Servisní  knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je  umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby  trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka  je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního  materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou  hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu  HONDA, který prohlídku provádí.

PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn.  Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby  si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou  špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního  provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací  technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla,  ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové  profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech  minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém  spektru nabídky motorových strojů.

ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní  požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany  před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně  a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného  přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se  odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno  červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového  panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud  podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.

ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném  nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo  k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály  na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu vibrací od motoru na nosný rám elektrocentrály.  Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost  od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné  elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, kterédodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.

TRANSPORTNÍ PODVOZEK RÁMOVÝCH ELEKTROCENTRÁL

Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou  manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou nejtěžší modely elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál střední velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.

ODHLUČNĚNÍ

Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití  elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti  využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou  účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je  částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího  tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované  elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním  integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž  přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno  několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení  motoru elektrocentrály.

INTELIGENTNÍ REGULACE NAPĚTÍ I-AVR

Kombinací digitální regulace napětí D-AVR a motoru s elektronickou  regulací otáček i-Governor vznikla zcela nová třída elektrocentrál,  nabízejících nejlepší kvalitu a stabilitu napětí a frekvence na trhu  v dané výkonové třídě. Velmi citlivé, rychlé a přesné vyhlazování  případných výkyvů jak napětí, tak i frekvence umožňují použití  těchto elektrocentrál především v oblastech jako je stavebnictví,  nemocniční zázemí, záchranné složky, záložní domácí zdroje a všude  tam, kde je nutné napájení velmi citlivých přístrojů a spotřebičů  velmi kvalitním a spolehlivým zdrojem elektrického proudu.

ELEKTROSTART

Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat  pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický  startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní  startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o  verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací  baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při  chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály  jako záložního zdroje s automatikou startu.

PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost  dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto  jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM,  které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení  a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování  mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistitautonomii chodu až na 20 hodin.

Dotaz k produktu

Produkt*
Jméno a příjmení* E-mail*
Váš dotaz*

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.

Přihlásit se k odběru novinek

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.

© ARSYLINE 2024
Upozornění
Zavřít
Zboží bylo úspěšně přidáno do košíku
0s DPH

V košíku máte zboží v celkové hodnotě 0 Kč s DPH

Pokračovat v nákupu Zobrazit košík